Bad update

Asså får ursäkta min dåliga uppdatering men det är inte så att jag sätter mig vid datorn nu varje dag. Det gäller att njuta det sista utav sommarlovet, sen så jobbet också. Ungar asså, förstår inte hur mycket energi de har. Men det är söta ändå. Var ju på vattenpalatset igår med dem. 5 ansvariga på 28 ungar mellan 7-11 år, weeii. Jag hade ju dock tur att bara behöva ta hand om en liten tjej på 5 år som är så sjukt sööt :) Imorgon ska jag nog ta lite pics på jobbet också så då kommer lite mer uppdatering, FÖRHOPPNINGSVIS, förr eller senare kommer det i alla fall. Ha en bra kväll, jag somnar i alla fall snart.


KOMMENTARER:
Postat av: tres

lucky you then;) dom e så söta dom där små varelserna!

2008-08-09 @ 12:11:36
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0