not always

Idag har jag spelat match igen, denna gången var det damsingel elit, det gick bra även fast jag förlorade i en tresetare. Trodde jag skulle åka på storstryk så blev förvånad när jag tog ledningen med 3-0 men sen rasade de. Det blev i alla fall 3-6 6-3 2-6 konstiga siffror men jag är som sagt nöjd. Fick WO i semifinalen i 18 så nu spelar jag final i morgonbtiit kl 9, antagligen mot klubbkompisen Ellen. Vi spelar dubbel ikväll och vinner vi så är vi i final vilket vi garanetar gör så :P

KOMMENTARER:
Postat av: SurfEmma

svar: nedu, inte det skönaste ^^ snygg hårfärg förresten ;)

2008-12-29 @ 14:48:26
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: S i m o n

Kul med tennis :) jag och en kompis spelar för "nöjjets skull" ibland, det brukar gå bra :)



Verkar som du har lite annan nivå än oss dock ;D



Kul blogg föressten :)

2008-12-29 @ 23:17:40
URL: http://simon.holmbring.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0