mycket snack

Jag vet att min blogg den senaste veckan har haft mycket snack om fotbollen måste positiva och negativa ord. Jag tänkte avsluta detta EM freakssnacket med en bild på stjärnan själv, Henke Larsson. Ska bara säga the one and only. Dock måste jag nu ge med mig att han börjar bli för gammal för landslaget och bör nog säga hejdå nu. Men still du var bäst igår på planen även om det kanske inte märks så mycket. Men han har det i ryggmärgen. Punkt slut på fotbollssnack i och med detta!!!


KOMMENTARER:
Postat av: träs

haha ååh tack josse! ska bli ytterst skönt att slippa läsa om det xD

-

och jaa:P du aaanar inte hur ont de gjorde haha! UÄK.

2008-06-19 @ 17:40:22
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0