as fit as a fiddle

Som då betyder pigg som en ärta. Fick jag lära mig av en mycket klok man igår som jag inte ska nämna vid namn, för såå roligt ska vi ju inte ha ;) Något mer som man kan suga på ett tag är att "onödig rädsla är en följd av sanningens evolution" fråga mig inte vad som menas med detta, men den kloka mannen nämnde även detta.. Men gillart ändå liksom. Jag har nog gått och blivit konstig skulle jag tro.

Idag blev det ingen redovisning av engelska boken för han hade inte tid. så det får blir på fredag. Kanske tur iofs eftersom min bok är så sjuk så man tror att man har läst fel.

Bokat biljtter till Peace and Love nu - äntligen fått tummen ur ... ja vi vet vad. Det blev i alla fall inte bara jag och Filippa utan även Maja så nu är vi ju lätt 3 i alla fall. Vi kommer ha så feeeeeettt kul ;D

image24


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0