blood diamond

Äntligen hittat röda nice brillor. Inga rayban men nästan i alla fall, palla lägga ut flera tusen spänn på ett par brillor som ändå bara gäller i ca 2 månader. Men nu kan jag vara gassigast i grekland i alla fall ;) höhö.

(Bild kommer)

Matte panik har man också. Sitter här och blogg och kollar på one tree hill och american ganster och läser engelska boken och ja borde prioritera matten faktiskt, men jag pallar inte. Man får ju bara panik av att tänka på det fan. Jaja önska mig lycka till resten av dagen. Hajjs


KOMMENTARER:
Postat av: elin.e

Wayfarer brillan är en klassiker, kommer hålla länge om du diggar den.
Men visst är det schysst att köpa en budget variant(det har även jag)eftersom solisar är med över allt på äventyren under sommaren!

KOlla gäna in min blogg
www.elineeriksson.blogg.se

2008-05-23 @ 22:10:55
URL: http://www.elineeriksson.blogg.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0