life is unfair

Känner är jag varit lite off från den här bloggen ett tag. Men solen har ju börjat kika fram så smått, skolan tar lite tid osv . SÅ har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn någonting. Oj vad jag ljuger så tungan blir helt svart. Visst är det fint väder och visst håller skolan på men klart som fasen jag fortfarande sitter vid datorn. OM jag ska vara ärlig har jag bara helt glömt bort å skriva. Så förlåt till er 3 personer som läser min blogg men nu är jag ute på banan igen.

Har väl hänt lite sen sist. Kanske inte så mycket intressant. Redovisar min engelska bok som gick bra, fått tillbaka engelska NP som gick bra, skrvit klart NK.n som gick bra och redovisat den. De enda som är kvar i skolan nu är Företagsekonomin, otippat men sant. Imorgon blir det göra klart reklamfilmen och förhoppningsvis powerpointen. Sen är det bara börja ladda inför nästa torsdag då vi ska redovisa hela skiten.

image29

Klassen SP2EIa när vi vann brännbollen ;)

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0