shit pommes frites

image3

Här är jag fullt bright å grann ;) eller nåt. COOL i alla fall!!

Idag har det verkligen varit segaste dagen ever. Det löste sig i allafall med barskåpet osv. Puuh. Ja lite duktig har jag väl varit idag och läst ca 20 sidor i min förbaskat sjuka engelska bok, var likte sjuk idag. Sen har jag förberett min ledaruppgift en aning och sen börjat kolla på american gangster som jag ska göra film analys på. Somnade tyävärr. Sen har det varit rätt dött idag faktiskt. Imorgon hoppas jag vi hittar på något med tjejerna eller spelkväll med boysen, inte så troligt dock. God natter

KOMMENTARER:
Postat av: tres

du passar i grööönt!:)

2008-05-02 @ 19:26:18
URL: http://mangofisk.blogg.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0