Dagens...

Har rätt tråkigt nu när alla andra ska till Lipz så jag får väl göra en sån här då.

Dagens vill ha: Godis som jag inte borde äta mer denna veckan
Dagens klädsel: Sletet värre, joggingbrallor och adidas tröja
Dagens smink: Mascara
Dagens frisyr: Inbakadfläta
Dagens händelse: Träningen var superduper kul och gick kalas
Dagens låt: Bullet for my Valentine - tears don't fall
Dagens planer: Lipa till säsong 3 av One tree hill
Dagens saknad: Svante, varje dag!
Dagens dummaste: Att jag inte är 18 som alla andra
Dagens sjuka: Lisas neråt humör 
Dagens drog: Mjölk? 
Dagens roligaste: Min dans i korridoren
Dagens favorit: Charlie bit my finger
Dagens köp: Presenten till Ronja
Dagens godis: Marknadsgodiset
Dagens humör: Upp och ner


              


KOMMENTARER:
Postat av: Lovisa

Svar: Mm..



Haft en bra dag hittills? :)

2008-11-27 @ 19:40:50
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh härligt! Du jag såg du hade skrivit något om Lipz, bor du i trollhättan eller i närheten? :) Jag bor ej där, bor i Mariestad, men jag har kompisar i Vänersborg som festar på Lipz nästan varje vecka! :) Haha! :)



Idag är jag hemma, ändå ledig idag, men jag är sjuk så inte så himla kul.. Andra veckan på inte alls lång tid jag är sjuk, ska till sjukhuset senare idag, men nu blir det nog tv..

2008-11-28 @ 08:00:42
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: tres

åh haha där kom den, bilden;)



jaag lider med dig angående lipz.. finns om du vill prata.

2008-11-28 @ 13:06:08
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: tres

föresten så drömde jag att du hade klippt dig så där kort som du hade när du va liten, på fotot du la upp;)som jag garva åt! haha

ååh vad kul det såg ut!

2008-11-28 @ 13:08:21
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Lisa

vadå lisas neråt humör? var jag sur?

2008-12-01 @ 18:43:47
Postat av: Josefine

sv: ja lisa du var gött depp pga din kärleksproblem som löste sig direkt när han skrev på msn sen!

2008-12-01 @ 20:08:59

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0