HELG!

Äääääntligen helg säger jag bara. Fast egentligen jag inte borde säga äntligen eftersom helgen endast kommer bestå av plugg och det är ju inte det roligaste man kan göra här i livet. Men det är väl så ibland också, när man typ inte har pluggat på 1½ år så kanske det är dags att ha ett lite svårare prov nu då. Höstfesten var väl ungefär på samma nivå som varje år, alltså rätt boooring med massa skitungar! Jag vann i alla fall ballongtävlingen vilket var mitt mål så det kan jag väl glädjas åt i alla fall. =)





                                    För att jag saknar dig! <3

KOMMENTARER:
Postat av: fes

iih, va söt du är! saknar dig också!

och angående ditt sad-inlägg, så säger jag; Håll ut, han kommer ju iallafall hem :) (som du sa) och då kommer det säkert vara topnotchmysigt

2008-11-10 @ 20:26:16
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0