STUDENTMÖSSA

Weeii, idag kom mössorna. Vilken lycka en liten mössa kan göra. Men nu ser vi ljuset i tunneln folket. Tänk snart står vi där och skriker "för vi har tagit studenten" :D ! Och jag tror Lisa har räknat till att det är 20 skoldagar kvar, fatta 20 :O det är ju fasen knappt 2 veckor ju. Gaaaaaaah. lycka idag! :D Jag har testat med klänningen som jag köpte å så, ihhh verkligen perfekt. Ser ut som en klassisk student :D



Soool idag också, ska snart iväg och fika. Kan ju vara därför man är så glad också. Sen blir det träning som vanligt och det är också trevligt :D Hihi lycka!

KOMMENTARER:
Postat av: Dijana

svar: nej, UF är inte vårt projektarbete :P hehe.. okej tack för förslaget:)

2009-04-01 @ 17:04:20
URL: http://djj.blogg.se/
Postat av: suzana

ja jag ringde dem förut så jag ska få skicka tillbaka den igen :(

2009-04-02 @ 12:08:52
URL: http://suzanajelica.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0