vilken härlig dag

Tänkte bara meddela att provet gick bra, eller det kändes bra. Annars kom jag precis hem från skolan, har inte gjort någonting i skolan, som vanligt. Först hade vi lite info om typ slutbetygen å de hur man ska skicka in osv. Sen klockan halv 1 skulle vi ha info om bryssel, hmm givande. Vi fick en gloslista på flamlänska eller va de nu heter och gick igenom den i typ 40 minuter, vår lärare är från belgien nämligen. Men den enda nödvändiga glosa var ju:

Was is de WC? tror ni förstår va de betyder.

Så nu är det ingen mer skola för mig på 1½ vecka, weeiii :D Fast lär ju få plugga matte å så ändå men jag överlver nog, slipper i alla fall småföretagande provet imorgon för jag är ledig, tacka gudarna för de! Nu ska jag ut i solen å steka en stund och sen ska jag vara tränare och träna!


KOMMENTARER:
Postat av: Trees

Jag ser mig dig framför mig haha.. pluggis hihi, men de är asbra.. det är ju vad som kommer betyda mest när man ska läsa vidare sen så WOALLA grattis till framtiden:)

Aa det kan jag:D asballt blev de u

2009-04-16 @ 15:24:31
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: Nej då förstår jag. Bra att du inte tog illa upp. Men kolla gärna upp vad det är för olika dieter osv du kommenterar innan du gör det så ingen tar illa upp nån annan gång :) GI är faktiskt en jättebra ''diet''.

2009-04-16 @ 19:26:42
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0