Duktig josse

Idag har jag varit en duktig flicka. För det första lyckades jag komma upp ur sängen klockan 10. Visst jag gick upp som en levande zoombie men jag kom upp ! Sen åt jag lite frukost för att ge mig ut på den stora gräsmattan och klippa gräset. Sen efter 1½ timma när jag  var klar med gräsmattan så åkte jag ner till tennisen för att ta reda på om jobberbjudandet fanns kvar, det fanns det fast det var helt komplicerat. Det är tydligen via arbetsförmedlingen och man måste ha varit arbetslös 3 månader osv, så antagligen måste jag gå dit och anmäla mig arbetslös och sen kan jag inte börja jobba förrän december/januari och det var ju inte riktigt planen. Men Thn söker tydligen en extra tränare, så kanske kan ta några dagar där... För vill ju träna själv också och de kan jag inte göra om jag är tränare alla dagar. Men ah vi får se...

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0