duktig kärring

Jag håller på å städar rummet, förjävla duktig jag. Det blir både kläupplockning, dammsugning och damning ! :P Ikväll blir det en fika på strandgatan, lär ju inte gå att sitta utomhus så som det regnar nu. Svensk sommar, eller ska jag säga höst? För varmt är det inte och solen kommer väl inte titta fram något mer nu. Tur man stekte sönder de sista i skåne då.
 


Fan snart måste man tänkta lite vad man ska göra i livet. Måste skicka in pappren till csn och sen kolla runt lite på olika sidor om jag nu vill ta mig till USA till våren. Här kan man ju inte stanna känns det som ! Ne nu får jag städa vidare !

KOMMENTARER:
Postat av: Trees

Vad ska du göra i usa då!? :) eh, jo men hösten kan komma nu när solen ändå inte e här!

2009-08-12 @ 16:16:29
URL: http://mangofisk.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0