Tack för en trevlig kväll !

Jag tänkte bara nu när jag fått reda på vilka mina 4 läsare är passa på och tacka för en trevlig grillkväll tillsammans med er och jag ser redan fram emot vår reunion på annandag jul !!!... Tänkte slänga ut en extra hälsning då till Sofia,Robin, Lisa och Evelina som är mina trogna läsare i ur och skur (och therese då som ställde upp på en fika också), har jag glömt någon så får ni gärna meddela mig snarast.. Kommer väl dock kanske förlora en läsare som flyr landet till Bryssel *host* hoppas verkligen du fortsätter läsa om mitt liv även utanför gränserna !!  =D



Ett härligt gäng i napa, men kvällen fick ju en liten napa känsla ändå !
från vänster: Tove,Robin, Lisa, Alva, Filippa, Jag, Sofia och Evelina

KOMMENTARER:
Postat av: Anonym

haha "ställde upp på en fika" jo men visst!

2009-08-19 @ 23:13:43
Postat av: suzana

eyyy jag är en trogen läsare jag med :D

2009-08-20 @ 06:14:08

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0