10-talet

Nu ska jag göra som alla andra och nämna något om det här året som gått. Dock ska jag inte göra det på facebook sen resten av världen, utan här i min kära blogg. För det första tycker jag det är rätt kul att vi ska komma in i 10-talet. Det är ju som att man kommer tillbaka till 1910? Öhm, logisk jag är :P You get It!

De "största" orden som kan sammanfatta året är ju egenlitgen studenten, balen, ayia napa, bryssel, stockholm osv. Shit, känns som detta inte hände iår. Fast ändå känns det som nyss? Logiskt? Sen har det ju även varit mer fester än någonsin, speciellt i somras, och alla har varit nästintill GRYMMA! Fester jag minns mest är strömstad, parken, fallens dagar, ystad och vår tjejförfest innan lipz någongång på sensommaren.

Kärleken det här året har varit ganska torrlagd kan man väl säga. Började ju nästan året med att dumpa mitt ex. Men sen har det ju inte varit helt oskyldigt sen dess. En del strul som man kanske undrar varför, massa flirtar som man kommer minnas och "P*rr-josse" har använts flitigt. Mohahaha!

Men det bästa med året måste väl ändå vara alla nya människor man har träffat, kanske på grund av alla festerna. Så först tänkte jag att 2009 inte hade varit ett så bra år, men det kan vi ju dra ett streck över. Har ju för fasen hänt mer än någonsin det här året! Så Gott nytt år allihopa. Och det där med nyårslöften, det drar vi nog också ett strecköver! ;D





























KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0