HA HA HA

Hittade pappas externa hårddisk nyss, har letat efter den ett antal gånger då jag inte haft något att göra. I denna finns det bilder från de ena till det andra asså. En del bilder undrar man varför man ens har sparat och en del undrar man hur fan dem hamnade där. Och en del bilder ska verkligen aldrig mer komma ut i verkligenheten, så pinsamt asså. Men några ska jag allt bjuda på! Hahahah och jag som trodde jag aldrig hade varit fjortis.. Cambilder perioden asså.





Från 7-8an någon gång. ÄR vi inte cute?



Favvobilden ! Då och även nu asså! :D


KOMMENTARER:
Postat av: LISA

HAHAHHAHAHAH filippas frilla är ju det bästa :D hothothot allihopa ;)

2009-12-11 @ 18:00:45
Postat av: Filippa

keeeeft lisa :D det var snyggt DÅ!

2009-12-12 @ 12:16:59
URL: http://filippalundberg.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0