JULDAGEN

Dan efter dopparedagen! Seg dag! Gick å la mig halv 2 inatt gick upp kvart i 8 för att jag skulle till tennisen och spela julblixten. Jag vann första matchen mot Adam ljungströmer sen torskade jag i ett avgörande game mot en "veteran", som spelade förr. Hahah. Rätt gött iofs för då kunde jag åka hem å sova, annars hade jag behövt vra kvar typ 4 timmar för å vänta på min match... :P Sen har dagen tillbringats framför tv.n inprincip... (Y) Kollat lite på michael jacksons mäktiga "dangersous tour". Snart sja jag väl sova igen. Imorgon blir det utgång för första gången på flera månader faktiskt!!!!!



Jag älskar denna vimmelbild! Första Lipz, förra året!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0