CATWALK JOSSE

Nu har jag varit iväg och varit modell, shit va kul det var.Kanske itne riktigt min grej men ändå. Synd att jag inte hade lite mer utstickande kläder det hade vart ännu grymmare. Var en tjej som helt klart hade de coolaste kläderna, men jag var rätt ball jag med. Gick snyggt sa mamma också som tur var.=) Synd att det tog slut så snabbt. Fast modell är nog ändå inte min grej men kul ändå som sagt :D får se om det kommer lite bilder eller så, har köpt en kalender med alla i, får se kanske scanar in den eller nåt. BTW shit vad mycket folk som kom också. ännu roligare :D Men nervös var man.

KOMMENTARER:
Postat av: Trees

ååh, förstår att du va nervös:O kan tänka mig att det var WÄV kul :) jag ser fram emot eventuella bilder!

2009-02-26 @ 22:48:33
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0