DAGENS SCHEMA

Min dag idag kommer inte vara så spännande tror jag, om inget drastiskt skulle hända helt plötsligt. Jag vaknade i morse i alla fall, och tur var väl de! Åkte iväg till träningen som började kl 09.00 vi körde med peter till 10.00 sen så stannade jag kvar med John och körde en timma till, riktigt gött faktiskt.. Sen hem och sen ner till kvantum där jag köpte min underbara semla som gick ner i magen efter 2 tuggor, ingen njutning där icke. Och så borde man ju ha ätit mat före men nej det ska jag göra snart. Nu sitter jag och väntar på att jag ska åka till skolan och ha en lektion, Svenska C. Sen kommer jag väl åka hem, käka något, kanske plugga lite och sen åka iväg till träningen igen som börjar kl 17.00. Tråkig träning faktiskt, aldrig någon där och kul tjejgäng men oftast ganska oseriöst. Sen kommer jag åka hem, käka något igen kanske. Gud vad man käkar alltså. Sen måste jag plugga seriöst för provet är ju imorgon ju. BLÄÄ! ska bli gött å få det överstökat faktiskt.

Det där är min tisdag i ett nutshell. Är väl ungefär så mina andra dagar ser ut också, fast med mindre plugg. Kommer nog bli 6 intensiva veckor nu fram till påsklovet. För efter de så är typ skolan slut, helt sick :O För vi åker ju till bryssel å sen ditten å datten och sen ayia napa och sen SLUTT! 101 dagar kvar idag försten. Jag, filippa å maja ska fixa ett sånt där plakat med nedräkning till skolan nästa vecka. Man sätter upp massa bilder osv. Ska bli kul å börja nedräkningen =D

Tack å hej leverpastej!

KOMMENTARER:
Postat av: manuela

sv:har haft världens uslaste dag!:/

2009-02-24 @ 17:18:10
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: manuela

jag vet men just nu så aa det går inte..:/



tycker du? jag tycker den var skitfin och passar henne perfekt ;)

2009-02-24 @ 20:09:12
URL: http://maanuelas.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0