Hemtenta psykologi





Sitter här och försöker skriva lite på vår hemtenta som vi fick i psykologin. Varför har jag bara inte gjort detta tidigare det är ju egentligen inte speciellt svårt, bara att man ska få tummen ur och göra de också det är det som är det jobbiga. Jag har väl i alla fall skrivit typ 10 rader nu om "Detet" förjävla intressant! Och så kollade jag på klockan och om allt är som det ska så landar typ Svantes plan NU!!!!! GAAH! Ska jag höra av mig eller ska jag låta han göra de? Det åretstår att se! NU ska jag fortsätta skriva på min underbara uppsats så jag har helgen ledig sen.


KOMMENTARER:
Postat av: Christin

jaa!! visst gör han hahah!

och lycka till med Svante nu, kul att han kommer hem!! :D

Började med psykologin igår men jag skriver mest av från boken :P haha

2009-02-07 @ 16:13:52
URL: http://ccchristin.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0