Vilken turnering

haha har spelat tennis i helgen, och som ett jäkla skämt till matcher asså. först spelade jag igår singel och dubbeln vann rätt lätt, sen idag spelade jag mixed med jepser och vi spelade ur kasst och förlorade, sen skulle jag då spela final i singel och i dubbel , men ellen var typ sjuk så vi bestämde att vi spelar bara dubbeln och inte singeln så då "vann jag singeln" sen ringer motståndarna typ en halvtimma innan match och säger "vi kan inte ta oss upp" så då vann vi dubbeln också. Sorligt ju. tråkgit inte å inte få några matcher. men bra var väl kanske de för har typ kramp i hela magen och har mått illa sen igår.

Imorgon åker vi tjejgänget till åmål och åker skidor ;) haha! Jag ska nog köra snowboard, kan ju alltid passa på att åka lite å försöka lära mig.

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0