Australia

Nu har jag sett filmen på bio och tänkte berätta lite om den var bra. Det var helt klart en bra film det ska man inte sticka under stolen med, och att han är så het är ju knappast något dåligt. Men efter 2 timmar utav filmen så tänkte man att den var slut och det var lyckligt och sådär men nea då händer det något nytt. Och ja efter 3 timmar så var den slut. Skulle nog tycka den var bättre om den var slut där efter 2 timmar ungefär, fast ändå skulle de ha med den sista biten så de skulle förkortat allt lite.

Blir lite jobbig att kolla på på bio eftersom man klarar inte av att sitta still så länge asså. Men skulle säga i alla fall att det är en romantisk, äventyrs drama komedi i alla fall ! låter ju bra eller ?!

Och sen åt jag för mycket popcorn, som vanligt...

En stark 4/5 får den ju i alla fall så det ska man ju inte sticka under stolen men som sagt. Hade den varit kortare hade det allt blivit en 5.a! Sen var den rätt förutsägbar också!

KOMMENTARER:
Postat av: soraia

Åh vill se den! Låter spännande som faan.



Ja, American History X är fan klassiker :P

2009-01-11 @ 00:25:29
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: Malin

Kanner mig hemsk men maste erkanna att jag vagrat se den eftersom Nicole's hemska Aussie accent i trailern ar bland det mest irriterande jag nagonsin hort. Haha.

2009-01-11 @ 18:16:51
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0