den halva halvan

Idag känner jag mig typ, halv?! Det kan ju låta lite konstigt men det är det inte, det är bara det att jag har grisont i halsen. Så även om man inte är så sjuk så orkar man med hälften så mycket som man brukar. Trots detta känner jag att jag måste ta vara på sista lovdagen och det ska jag fira med att åka ner till trafikskolan och plugga teori, tummeupp! Man måste ju liksom börja ta tag i saker nu känner jag.

Men jag vet att Linda skulle dit också så det blir väl lite trevligt då i alla fall sen så åker jag hem till Filippa och sen åker vi och käkar lite pizza för det har jag varit sugen på nu ett tag faktiskt.




I'm half

KOMMENTARER:
Postat av: Kalle

många som är sjuka nu, galet många! halsarna speciellt! bara å önska krya på dig!

2009-01-07 @ 20:24:48
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0