Halleluja

Oh det är fredag, sjukt jobbigt att man är trött efter denna veckan när man gått i skolan typ 1½ Dag, det är ju nästan lite patetisk faktiskt. Hade matte idag ocskå, det gick smidigt och bra. Sen fick jag reda på att jag får MVG i slutbetyg i filosofi, och sen fick vi tillbaka vårt rättskunskapsprov som ingen i hela klassen pristerade bra på, det var sjukt asså MAX var 83 och snitttet låg på 45 eller nåt. Jag fick i alla fall VG men jao hade det varit normala gränser så hade jag nog haft G precis. MVG fick man typ från 55 och uppåt längsta intervallet ever, så jäkla kul ändå :D


























Totalt (o)seriös outfit

KOMMENTARER:
Postat av: Kalle

grattis till betygen!



och du, kör på den outfiten varje dag :D

2009-01-09 @ 20:49:55
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: catherine

RE: fin blogg du har och tack för komenaren på min blogg :)jag vill också ha sånadär leggingsar som du har på bilden

2009-01-11 @ 17:55:21
URL: http://caathyn.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0