STUDENT!

JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRAAA!!! Ah igår was the big day, trots en sjuhelsikes halsfluss med pencillin i högsta hugg så var jag uppe med tuppen klockan 6 för att klockan 7 vara på champagnefrukost. Sen körde vi runt i vårt lass och skrev som galna höns, jag skrev så gott jag kunde, gick dock inte så bra. Sen var det till skolan osv. Sen a-hallen och vidare in mot plantaget. Där hänge massa trevliga människor, många otippade. Sen skulle vi åka runt å vår fin fina kärra, jag, lisa, lottis och johanna. Vi tjoade och tjimmade och då hände de. Min halsböld tror jag sprack, mer än så ska jag inte säga. Men efter de kunde jag helt plötsligt prata normalt igen vilket jag inte kunnat på 3 dagar. Sen var kvällen räddad, släkt och vänner rullade in i hemmet, jag öppnade massa fina presenter. Sen bar det av ner mot lundberg och förfesta och sen Carinas runt 12. Klockan 2 stängde det, vilket sög och vi skulle hitta en efterfest, hittade ingen, drog till grill Ivar och köpte korv och åkte hem runt halv 3. En hejdundrans dag, som räddade på ett äckligt men bra sätt!!!!

Återigen, bilder kommer när jag orkar!


KOMMENTARER:
Postat av: johanna

Vilken underbar sammanfattning :D

2009-06-06 @ 18:10:29

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0