Vad hände?

Betygen kom idag, jag öppnade dem. Kollade, log och var mycket nöjd. Insåg sedan att jag fick alla MVG i 3.an förutom matte C. Därmed har jag 6 VG och resten MVG. Jag gick in för att kolla mitt snitt som jag trodde skulle ligga runt 18 någonting. Chocken kom på jag trycker på "RÄKNA UT MITT SNITT" och det står 19... fattar ni eller :O 19.0 sick ju ? Fast sen har jag ett betygsdokument bredvid eftersom jag har utökat och valt att lägga matte C utanför eftersom de bara är ett vg på de och specialidrott ett mvg. Så räknar jag med matte c har jag 18.85, men de är ju ändå sick och sen meritpoäng på de. tjooohej! :D Detta borde ju firas?!


Jäkla värd studenten man var ändå, och ge mig den dagen igen. Vill bara uppelva studenten om och om igen!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0