Besvikelse

Här var man helt säker på att vi hade studiedag på fredag. Eftersom både lärare och elever sagt de. Men tydligen verkar de vara helt fel, va faaaan? Sånt får man ju verkligen inte säga om det inte är sant. Ajja jag skaa vara ledig. Åh snälla. Allt för en lite längre helg skulle man ge. Älskar helg hatar skolan just nu faktiskt. Men snart STUDENTEN och jag längtar sjukt mkt,. Inte alls långt kvar till Bryssel å så nu. Litet ljus i tunneln, och jag längtar tills studentmössorna kommer =)

NU ska jag fortsätta nörda på msn eller nåt. Kram

KOMMENTARER:
Postat av: zijada

ja precis.. jahaaaaa ja , haha förlåt jag är helt borta! ja det hade varit kul att se dig ramla och göra funny facees som dem gör :P

2009-03-17 @ 09:34:01
URL: http://dada.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: Gå in på designadinblogg.se och kolla där, där står det massa om design och klockor och sånt på bloggen :) Det är svårt att förklara hur jag har satt ditt bloglovin'grejen där men det står på hennes sida!

2009-03-17 @ 11:20:27
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0