Hurtbulle

Har precis varit iväg på friskis och svettis en stund. Tog initiativet själv faktiskt och drog dit själv. Idag bjöds det på ett medelpass på 1 timma. Han tomas var det höll i det ja, och han är ju helt insane faktiskt.



Gårdagen var kul även om vi inte kom in på Meza. Först var vi hos en tjej som heter Anna, vi var väl 10 pers där. Sen så körde jag och robin så vi kunde ta oss dit. Vi var väl där runt 11 kanske, drog och tog ut pengar osv. Ställde oss i kö. Men det var förköp å grejs så det var en kö för förköp och en utan. Och den med förköp var typ mega lång, så vi bestämde oss för att dra till O'learys istället. Och jag tror resten av de som skulle till Meza tänkte likadant! Så vi dansade osv och mina fötter dog efteråt. Vad som hände när vi skulle hämta bilen är en helt annan story följer nedan...

Vi har varit "smarta" tycket vi och ställt oss vid parkeringen vid Oden för det skulle vara nära till Meza då. När vi sedan kom där klockan halv 3 på kvällen så hade du stängt grindarna till parkeringen så där stod vi och kunde inte få ut bilen för parkeringen "stängde tydligen kl 24:00. Så det blev till å ringa pappa som blev lagom glad. Och sen imorse klockan 9 var jag tvungen på strikt order att åka och hämta bilen. Som tur är har man en snäll mamma som hängde med så jag slapp ta bussen utan vi tog volvon dit.

KOMMENTARER:
Postat av: L.

Sv: Tack! Nej, jag kan mest bara grunderna inom ps. Ska dock ta tag i det och försöka lära mig mer:)

2009-03-01 @ 22:10:45
URL: http://picturesofme.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0