tillbaka till verkligheten

Japp nu pluggar jag igen. Gud så skönt har ju inte gjort de på 3 dagar, hrmm. (ironi, för de små stackarna som inte förstår sånt) . Psykologi gälle det denna gång. Fick iofs reda på det igår så "provet" kommer väl inte vara jättestort precis men ändå.

I helgen är det handdukscupen. Det är nytt nu. man blandar både tjejer och killar. Så 2 tjejsinglar och 2 killsinglar och sedan även 2 mixed. Ska bli riktigt kul. Fast mindre kul att vi ska åka till nässjö som jag knappt hört talas om och att det tar typ 3 timmar och att vi måste åka typ klockan 7 på morgonen. Mums morgonpigga jag.

KOMMENTARER:
Postat av: zijada

lycka till på psykolgin imorgon.

jag fick reda på det nyss , blääh :S

2009-03-19 @ 20:24:46
URL: http://dada.blogg.se/
Postat av: TRES

Oj, då är det på morgonkvisten man ska ringa dig och tjata! så blir du glad antar jag?;)

Nej, men måste säga att handdukscupen lät lite kul:P

2009-03-19 @ 21:42:00
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0