Don't even think about it

Denna veckan ska jag och mitt engelska lexikon bli ett med varandra. Väldigt kul. Jag tror nämligen man kommer ihåg ord bättre om man får slå upp dem själv än om man bara slår upp dem på nätet. Ja ska börja nu snart men tänkte dela med mig av mina tankar här först.

Idag har jag haft huvudvärk verkligen HELA dagen. Hade ingen tablett på HELA dagen heller så det var en pain in the ass, så det kan ni ju skriva upp. Inte så kul å sitta å arbeta vid en dator hela dagen när man har ont i huvudet heller. Jaja nu ska jag sluta lipa. Sket i fysen idag också, pallar inte den skitfysen det är på måndagar.



Me and my new loverboy! And we are soooo In Löööve. I will love you forever babe!<3 (okej urspår)


KOMMENTARER:
Postat av: Anonym

Hur gick det på testet??!

2009-12-02 @ 00:13:36
URL: http://mangofisk.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0