Morning planes

Torsdags planer då. Sofia och Robin vet jag är på än så länge, några andra har då inte hört av sig. Får väl ta upp kontakten med dem via sms imorgon istället då :P Blir nog att fixa någon middag eller något liknande. Vi vet dock inte vart vi ska vara, hemma hos Sofia är det kaos från packningen och här är det också rätt kaos för tllfället men i nödfall kan vi nog vara här. Mer än så vet jag faktiskt inte.

Imorgon ännu mera sovmorgon, kan sova ändå till 8:15 WOOOW !!! Sen drar jag iväg på morgon träningen med Ellen å Peter. Idag fick vi också träningspass utdelade till oss. Kommer väl köra dem i en vecka eller 2 max! Helt sjukt, de ville man skulle köra dessa pass (ca 30 min) 2 gånger i veckan, sen ska man helst springa 2 gånger i veckan och sen har vi gemensamfys 2 ggr i veckan plus tennisträninge och sen inte glömma matcherna. Kommer adlrig ske. Tur jag ska operera mig snart då så slipper jag köra på lovet ! :D Nu ska jag sova så jag får ihop mina sovtimmar! Natti!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0