Det är dags för fredagsmys

Fredag, äntligen fredag ! Men som jag sa i förra inlägget så har veckan gått ovanligt snabbt faktiskt, kanske för att vi har fått byta plats på jobbet och kanske för det har kommit 2 nya personer. Vad vet jag?

Fick svar från dem angående USA förrut också. Jag hade varit rätt puckad och önskat information om ett university när jag ska söka collage. Men jag frågade lite frågor å så och hoppas på lite svar nu. Skrev typ att jag ville plugga kanske 1 eller 2 terminer på något varmt ställe och kombinera de med tennis. Låter väl helt okej eller? =D Men jag är nog fortfarande lite fegis.

Föresten, bokmässan förra helgen.Fattar inte hur vi kunde missa detta med Andreas Carlsson :O Gudars en kram av honom skulle man ju inte säga nej till och det hade man säkert kunnat skaffa där vettu. Fasen kan man ju säga !!!!!!



asså vad är det? gammal, tunnhårig? Men enormt snygg? logiskt ?


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0