INGEN UTGÅNG

Det blev ingen utgång i gbg vi var inte speciellt sugna. Vi kör på en idolkväll som vanligt istället, jag filippa lisa och senare kommer kanske johanna. Jag åker till göteborg imorgon istället, ska hälsa på syrran i helgen! Vi ska nog gå lite på stan och sen gå på bio på kvällen sen får vi se vad som händer. Bara lite kvalitetstid med sin syster. Det behöver man!

Filmade idag också, spelade inte speciellt bra så var ju lite kasst men ska se om jag ska filma igen på söndag kväll kanske om jag hinner komma hem.

Kommit en bit på stickningen också. Går säkert framåt är väl klar lagom till jul eller nåt! Men bra kommer den bli, å unik ;)




Kan man se mer nöjd ut?


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0