skriv ner det här

Trodde aldrig jag skulle säga det här men lyssna noga, jag börjar faktiskt sakna mamma å pappa. Ja visst är det redigt gött att vara själv hemma, tjatet och de där ni vet. Men att behöva laga mat stup i kvarten, att håll allt snyggt å rent osv. ja ni vet, de man ska ha föräldrar till helt enkelt. Det kommer hem imorgon kväll i alla fall, så på måndag får jag förhoppningsvis riktigt mat igen (Y)..

Sen har jag insett att jag aldrig kommer kunna flytta hemifrån. Mesig som man är så är man nog fortfarande lite mörkrädd. Alltid läskigt aTT släcka alla lampor i huset på kvällen och sen lägga sig helt själv i ett tyst hus. Usch, kommer nog aldrig vänja mig vid de. Fast kanske annorlunda om man bor i en lite mindre lägenhet ?!



Pappa, jag och mamma i Grekland 06. Då jag blev riktigt brun... :D



som sagt.. älskar bilden och vita britter ! :D


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0