waterfall

Just nu sitter jag på jobbet och är väldigt seg. Trots att jag inte drog hit förrän halv 11 imorse så känns det som jag jobbat i evigheter. Hade träning imorse klockan 9 så det var därför. SÅ ingen sovmorgon eller så. Eller jo kvart över 8 är ju sovmorgon nuförtider. Annars går jag ju upp klockan 6 för å börja jobba så tidigt som möjligt..  !

Ihelgen blir det DavisCup i Helsingborg med pappi å systeryster ! Sverige - Rumänien, kan ju bli intressant. Blir ju inte förvånad om sverige förlorar men synd vi inte har biljetter till fredagen bara. Och lovat peter å gå ut å springai helgen också. Fullspeckat schema !

Outfit kommer när jag kommer hem kanske !

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0