CHECK IN ONLINE

Idag är huvudet bättre i alla fall. Har väl fortfarande sån där "dagen-efter-migrän". Har i alla fall kunnat städa lite och snart ska jag åka iväg till Överby och köpa ett minneskort till min kamera. Kan ju gärna inte åka till Spaninen och ha ca 10 bilder tillgodo.

Hade även tänkt att checka in online också, MEN så var man tvungen att ha massa passuppgifter så detta måste göras tillsammans med Maja och Johanna!

I eftermiddag ska jag på ZUMBA, hahah. Kan bli jäkligt intressant. Skulle gått med Sofia, men hon har tyvärr blivit sjuk så jag får shaka själv denna veckan.

KOMMENTARER:
Postat av: sofia!

och om du ska skaka. tycker förövrigt riktigt synd om dej för huvudet skull. visa tantera vart skåpet står!!

2010-04-28 @ 16:38:03

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0