DET TAR EMOT

Måste ut å springa 6 km nu och det tar emoooot. Speciellt med tanke på hur jävla jobbigt det var i söndags. Har nämligen fått order från min tränare att springa 6 km 10 gånger innan serien börjar. Vilket är om ungefär 3 veckor och detta gör att jag måste springa varnannan dag :O fattar ni, det är ju sjukligt. Så bara dra på löparbrallorna och pallra sig ut. Dör jag vet ni varför...


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är det gjort också. Då var alltså 2 utav 10 löppass avklarade då. Snart kan jag nog se ljuset i tunneln.


KOMMENTARER:
Postat av: Raisa

ah shit va ute o sprang 6 km för nån dag sen .. BLÄÄÄÄÄÄ. fast jag körde intervallträning jag pallar inte springa hela sträckan på en gång XD FAIL



UT MED DIG NU o spring

2010-04-20 @ 10:06:22
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Raisa

duktig flicka :p

haha ah det är ny, tyckte att det behövdes ändras lite XD

2010-04-20 @ 12:17:08
URL: http://raisa.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0