I'M A BUSY WOMEN

Har varit lite slow med uppdatering idag märkte jag. Har varit i stan med mamma och sen åkte vi och veckohandlade. Detta tog längre tid än beräknat eftersom min mor är så slow. Sen var jag tvungen att ta en tur till gymmet också. Så nu ska jag snart äta middag och SEN ska jag börja med mitt bakande, så är lite försenad i planen.

MEN..

Verkar tydligen bara vara Robin som vill ta del av mina underbara bakverk. Ingen som vill... :( :( :( Buuhuu. Inte för att det är något fel på Robin men va fan, lite mer action polers, det är ju fredag!!!


KOMMENTARER:
Postat av: Johanna

joo jag ville faktiskt :D men det verkar som den här jävla tentan ska förstöra min hela helg.. fuck den .

2010-04-23 @ 21:47:19

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0