STAY POSITIV

Yapp från och med NU börjar mitt nya liv. Jag har sagt de förr men nu jäklar. Har nämligen kommit på mig själv att jag käkar "kakor, bakelser, glass, godis" ja, whatever jag kommer åt, i princip VARENDA jäkla dag. Skärpning. Eftersom jag inte ens är så förtjust i kakor överhuvudtaget så känns de så onödigt. Visst jag älskar tårtor, grädde och godis men resten kan jag bannemej skippa. Såååå beach 2010 here I come even more. Får bli MAX en gång i veckan, helst på helgen eller på "högtider". Punkt! Detta är en gällande avtal, och gällande avtal gäller! 


KOMMENTARER:
Postat av: Marcus Å

Jag är laddad för en ny vecka, såklart! :D



Händer det nått kul då?

2010-04-27 @ 07:04:54
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: johanna

yesbox nu är det slut. INGET MER :D

2010-04-27 @ 11:37:45

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0