EN LITEN MORGONSÅNG

God morgon, god morgon hör fåglarna sjunga glatt, god morgon, god morgon i köööööööööööör!

Okej, med den där lilla frasen försökte jag lura alla att mitt morgonhumör är super. Men vem försöker jag lura egentligen?

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Skulle ju ha tränat nu klockan 11, men vatten på banorna så det blev de icke. Sen tänkte jag spontan dra med Filippa till överby, men hon låg å sov. Sen vid 4 ska jag i alla fall till gymmet med Johanna en sväng. Sen senare ikväll skulle jag tippa på strandgatan. Svar: Nej vi tröttnar aldrig.


KOMMENTARER:
Postat av: johanna

hahahah, det här inlägget gilla jag. Fint strukturerat, dina tankar var lätta att följa. MVG på den :D

2010-08-09 @ 13:54:57

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0