FÖRSTA FÖRELÄSNINGSDAG

Hej dagboken!

Idag har jag varit på min första riktiga föreläsning på sjukgymnstprogrammet. Det gick bra. Det kommer bli tufft nu i början, de märker vi alla av de. Första föreläsningen var faktiskt väldigt kul och intressant, men de 2 andra som handlade om en "cell" kanske inte var så mycket att hänga i granen.'

Idag har de även hänt en annan spännande sak som jag hållt lite tyst om. Jag har varit och kollat på en lägenhet, så i mitten av september ungefär är jag göteborgare FOR REAL! Kom lite som en chock häromdagen för mig med, och jag har fått den på ett bananskal typ. Ute på Hisingen är det i alla fall. Inredd å sådär. Men det blir en bra start ! NU ska jag plugga lite sen sooova. Godnatt!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0