JAG SVIKER ER

Ni får ursäkta mig. Jag uppdaterar ju alldeles för käässt asså. Idag har jag varit i göteborg som omväxling heeela dagen så har inte haft en sekund över. Åkte 9 imorse och kom hem, ja nu för 20 min sen. Snart är det iväg till thn och köra klassikern med "familjen". Idag blir det moulin rouge tror jag.

Det var i alla fall min shopping dag idag. Lång story men. Har i alla fal trånat efter ett par brallor från g-star i typ ett år men inte tyckt de varit värt att köpa dem för de har funnits "fejk" på hm för 300 spänn. Idag var dem på rea, min storlek. från 1300 kronor till 400. Catshing!! Sen har jag hittat ett par shoes. Ska gå lite i dem och se om jag överlever. Sen har jag även hittat en spetsbhisch. Var bara ett stickad tröja som saknades, men hittade ingen som passade moiii! ;)

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0