EN UPPDATERING

I onsdagskväll tog jag mitt pick å pack och åkte till snöiga Vänersborg, för att jag skulle ut i fältstudier på torsdag och fredag på Näl. Jag och en tjej till från klassen var det. Eftersom att vi inte kan någonting än så har vi bara fått "stå bredvid" och kollat när olika sjukgymnaster har träffat patienter. Har b.la. varit vid stroke, lungmottagningen, dialys, ortopeen, gynekologen, neurologen osv. För sjukgymnaster håller ju till lite överallt, för er som inte vet de!
Så nu är dem 2 första dagarna över och näst, nästa vecka ska vi vara ute 2 dagar till fast på ett annat ställe. Så det är detta jag har pysslat med i två dagar nu. Har förövrigt fått ha sånna där fina "sjukhuskläder" på mig också. Så man har ju sett mer rutinerad ut än vad man är, kan man ju säga!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0