FÄLTSTUDIERNA SLUT

Nu har jag varit på fältstudier i två dagar så nu var det slut för denna gången. Idag kanske det inte var så himla hippt. Hon som det var planerat att vi skulle vara med idag hade gått å blivit sjuk så det blev mycket "sitta av" tid idag. Vilket oftast är väldigt segt.

Tog tag i mitt liv och började på hemtentan. Det är inte speciellt svåra frågor. Svarade lite snabbt på 6 stycken på ca en kvart så... Nu är det i alla fall bara 2 "riktiga" dagar kvar i skolan. Imorgon och på torsdag. På fredag är det ledigt och sen består nästa vecka "bara" av en praktisk tenta och en redovisning och inlämning av rörelseanalysen och hemtentan. Sen är det JUUUUUL!!!!



Och kolla vilket äckligt grattis kort jag fick utav min faster idag...


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0