JAG ÄR KÄÄÄSS

Vilken kass bloggare jag har varit under helgen asså. Ursäkta mig, Excusez-moi! Men sen igår har jag haft fullt upp precis hela tiden. Igår var jag iväg till Borås absolut heeela dagen. Det var dags för serie-match igen. Det blev fel så vi bara hade typ 1 bana sen så det drog ut som fan. Men jag vann i alla fall både singel å dubbeln. Höhö! ;D Kom hem rätt sent. Men kilade iväg till Ronja en stund. Vi har ju bestämt nu ett halvår att vi ska ses så, det var äna på tiden. Hälsa lite på pluto å kolla in lägenheten.

Idag var det dags för det årliga familjen larssons pepparkaksbak. Som vanligt kan jag aldrig kavla ut degen och det blev ju inte bättre av att jag hade sjuk träningsvärk. Sen tröttnade jag och åt deg istället. Sen var det mat och sen skulle jag massera Johanna och Oscar. Lite så vi jobbar! Sen var det bara å ta tåget hem till Götet. Och här har de visst kommit mer snö minsann. Uppsatsen klar. Nu blir det TV resten av kvällen. Au revoir!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0