TENTOR TERMIN 1, GODKÄNT

Idag kom resultaten från den senaste tentan ut. Det blev godkänt även på denna. Så nu har jag alla skriftligt tentor godkända från första terminen. Rätt gött skulle jag säga. Nu återstår det iofs en praktisk tenta, en hemtenta och en rörelseanalys innan jul men det är inte så märkvärdigt. Rörelseanalysen gör vi förhoppningsvis imorgon, hemtentan kommer ut idag så ska se till å få den klart och den praktiska har vi såklart den 21 december sen en liten muntlig redovisning den 22 och sen looooov.

Har jag förövrigt sagt att jag har fått jobb? Nä jag tror inte de. Eller "jobb å jobb". Extra knäck skulle jag säga. På syrrans jobb. Jag ska kopiera. Och då menar jag verkligen stå vid en maskin och kopiera. Men de kommer kanske vara 1 gång i månaden men nån hundralapp extra sådär. :) Ska jobba lite i mellandagarna b.la.


Så dubbelt tummen upp idag!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0