DE VA DÅ SOM FAN

Så himla mycket att fixa inför USA asså. Nya saker som dyker upp hela tiden. Har vetat de sen länge att jag ska göra ett TOEFL test också, men att jag skulle behöva åka enda till stockholm för att göra ett INTERNET BASED TEST, känns ju sisådär. Va fan, om det är via internet varför inte göra de på fler än 2 ställen i hela sverige?? För till Malmö lär jag ju knappast åka och göra de. Så nu måste jag kolla upp när jag kan åka dit, så snart som möjligt, och kolla om mamma kan åka med för vem fasen hittar till sundbyberg helt själv?? Jaja butter blev jag nu, men det är bara gilla läget antar jag.



Tack för kommentarerna om headern försten, tror jag behåller den nu. Hade lite beslutsångest...


KOMMENTARER:
Postat av: JENNIE ERICSON

Klart du ska behålla headern :D

Hehe ja men precis :D

2010-02-17 @ 19:44:49
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: Lisa

red lips ;)

2010-02-17 @ 21:13:34
Postat av: pauline

haha jasså;)

rättså mysigt:D



hur äer idag?(:

2010-02-18 @ 08:21:47
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej snygging, om du ska till stockholm får du ta en sväng förbi mig om du har tid :) Sumpan (sundbyberg) är ganska lätt att hitta till om det tröstar!! peace

2010-02-18 @ 19:22:14

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0