HOLY MACASNOWY

Somnade gott igår i alla fall ;D Bara så nii veeet. Speciellt du Johanna förstod nog vad som hände ;) Hahaha! Idag vaknade man av ca 30 cm mer snö ute. Ja vad säger man?? Jag å morsan fick gå ut och skotta (båda lediga idag, otur) för pappa har åkt till stockholm. Så jääävla tajmat! Så nu har vi varit ute i ca 1½ timma å skottat. Superbra! Hrmpf..

Jag har signat in till Jönköping/Tabergsdalen också. Så idag klockan 14 lottar de, och snart där efter vet jag om jag spelar imorggn eller inte och vilken tid.

Ikväll blir det en skvaller fika med Robin igen. Han ska få lite details från helgen! ;) Nu ska jag å mamma ge oss ut i snölvädret och åka till Överby. Hon är då galen och kan inte ens motstå shopping när det är snökaos ute... :D 

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0