JAG SPELAR SOM EN GUD

Har försten glömt att säga att mina nya rack har kommit. De kom i måndags och nu spelar jag som en gud ;) Hahah, är det psykiskt eller hänger allt på racket ?? Haha

Lagade lite mat nyss. Jäklar va länge sen det var jag gjorde de. När jag gick i skolan fick jag alltid laga mat när jag kom hem, men nu när jag jobbar och har matlåda så fixar alltid mamma mat? Logiskt? Ajja, men nu när jag är ledig så får jag laga igen. Och jag skulle testa å göra nån tomatsås av något slag, den såg för jävla äcklig ut, men den smakade faktiskt helt ok.. Hur fel kan det blir med tomater, turkisk yoghurt, peppar, salt typ?? HAha.. Inte mkt.

KOMMENTARER:
Postat av: JENNIE ERICSON - nya bilder!

Haha men du, då är vi två :D:D

Förjäkla snygg header du skaffat dig :o :D

2010-02-17 @ 17:17:14
URL: http://jennieericson.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0