EN KÄRLEKS TANKE

Jag satt här å filosoferade mig bort lite. Så kom jag å tänka på kärlek. Så tänkte jag, vad konstigt att man blir kär egentligen? Att människan är funtat att få känslor för en helt främmande människa. Hur fungerar de egentligen? Hjärnan "inbillar" en ju egentligen massa saker. Är vi väldigt lättlurade? Är det en slump vem vi blir kära i? Eller är det bestämt redan när vi föds? Är det ödet? Vad är det egentligen som gör att de en person kan känna, känner absolut inte en annan person? Tror det är sånt här man inte ska fundera på, precis som universum. Men här har ni något att fundera på i alla fall och det har satt grillor i mitt huvud för en dag.


KOMMENTARER:
Postat av: Johanna

tänk inte så mkt josse. man blir bara knäpp ändå. XD

2010-01-22 @ 11:29:58
Postat av: JOSEFINE

Kom på de. Men är redan knäpp så kan inte bli värre ;)

2010-01-22 @ 11:50:04
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Lisa

det var djupa tankar det... vi kan sätta oss och filosofera tillsammans nån dag om du vill :)

2010-01-22 @ 16:05:09
Postat av: JOSEFINE

Ja det får vi göra du! Har så mycket tankar som måste ut! ;)

2010-01-22 @ 22:20:44
URL: http://joosses.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0